Jste šéf a Vaše firma
Vás víc vyčerpává než naplňuje?

Vtáhněte váš tým do hry

a šetřete svůj čas

PŘEDSTAVTE SI, ŽE ...

  • tvoříte firmu pro radost
    Váš tým vědomě šetří náklady a aktivně nachází různé "vychytávky", jak v kratším čase dosáhnout kvalitnějších výsledků. Díky tomu je pro Vás jednodušší tvořit zisk.
  • můžete se na svůj tým plně spolehnout
    Peníze, které budou Vaši lidé dostávat jako výplatu, se stanou samozřejmou a spravedlivou odměnou za jejich skvělé výsledky, nikoliv hlavním motorem, proč "chodí do práce právě k Vám".
  • šéfování Vás baví
    Lidé ve Vašem týmu jsou profesionálové na svých místech, zároveň si udržujete hezké a přátelské vztahy. Pokud dojde na konstruktivní kritiku, neberete to osobně. Dokážete situaci vyřešit věcně a ve prospěch firmy.
  • máte dostatek času na vše, co si přejete
    Už nemusíte dodělávat svou práci po večerech nebo o víkendech. Díky kompetentnímu a spolehlivému týmu máte dostatek prostoru během pracovního týdne. Zvládáte práci i odpočinek, s chutí se věnujete rodině nebo svým zálibám, případně rozjíždíte další projekty.

začněte tvořit firmu, která vás baví!

Zjistěte, co Vám pomůže a co získáte.

Stáhněte si E-BOOK:

Vtáhněte svůj tým do hry

Co v něm najdete?

  • PODKLADY PRO SEBEANALÝZU
    Protože to je začátek ...
  • TIPY, JAK VTÁHNOUT TÝM VÍC DO HRY
Kliknutím na tlačítko "odeslat na email" souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů. Ochrana Vašich osobních údajů je pro mě důležitá. Zde najdete více informací.

Co všechno potřebuje šéf, aby byl úspěšný a nezbláznil se?

Jakou roli v tom hraje tým?

Shrnula jsem pro Vás poznatky z mé 20leté šéfovské a konzultantské praxe a rozdělila je do 5 klíčových oblastí. Všechny jsou navzájem provázané.
Pro snadnější orientaci
má každá z nich přiřazenou svou šéfovskou podroli.

Teprve ve chvíli, kdy každou oblast rozpoznáte a přepnete se do správné šéfovské podrole, uvidíte jasně příčiny Vašich problémů. Pak dokážete zvolit vhodný nástroj pro vyřešení situace (např. motivaci, organizaci práce a úspěšné delegování, směrování k výsledkům, nábor nových lidí a jejich zaškolení, apod.)

To je cesta k úspěšné firmě, která Vám generuje zisk, zásluhou celého týmu.
Cesta k FIRMĚ PRO RADOST, na které Vám mohu být průvodkyní.

Těchto 5 oblastí symbolizují šestiúhelníky v mém logu. Doplňuje je ještě jedna klíčová oblast, a tou je práce s časem: Teprve ve chvíli, kdy si pro práci na firmě dokážeme vytvořit čas, máme šanci dosáhnout trvalých změn, které si přejeme.

možná to vidíte jinak

Ve videu jsme nasimulovaly situaci, do které se může majitel/ka firmy dostat, přestože dělá, co může.
Podívejte se, zda náhodou nezažíváte něco podobného.

ČASTÉ POCITY a JINÝ ÚHEL POHLEDU na ně

Máte pocit, že opravdu NEMÁTE ČAS pracovat na svém týmu?

Podívejte se na video, třeba změníme Váš úhel pohledu. V rozhovoru ukazujeme, že je možné se na  Vaši situaci podívat jinou optikou.

Máte pocit, že  NEMÁTE PENÍZE na spolupráci s poradenskou firmou?

Podívejte se na video, kde najdete návod, na co všechno je dobré se zaměřit před tím, než uvěříte tomuto pocitu, který může být zkreslený: Zbytný náklad se může stát výhodnou investicí.

Máte pocit, že CIZÍ ČLOVĚK NEMŮŽE POMOCI s řešením Vaší situace (konzultant - poradce - mentor)? 

Podívejte se na video a získejte jiný úhel pohledu.

Našli jste se v některém z videí? 
Povedlo se nám změnit Váš úhel pohledu? 
Přemýšlíte o tom, že na sobě začnete pracovat?

Stáhněte si E-BOOK:

Vtáhněte svůj tým do hry

Co získáte?

  • PODKLADY PRO SEBEANALÝZU
    Protože to je začátek ...
  • TIPY, JAK VTÁHNOUT TÝM VÍC DO HRY
Kliknutím na tlačítko "odeslat na email" souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů. Ochrana Vašich osobních údajů je pro mě důležitá. Zde najdete více informací.

Proč právě se mnou?

  • Předám Vám principy a nástroje
    Díky kterým dokážete pojmenovat příčiny nechtěného stavu, a tak získáte příležitost celkem rychle dosáhnout změn či zlepšení. Nejdříve u sebe, a následně ve svém týmu. 
  • Seznámím Vás s pěti šéfovskými podrolemi
    Každá se zaměřuje na konkrétní oblast u lidí ve Vašem týmu nebo ve firmě. Tak budete jako šéfové efektivně využívat svůj čas, správně si určovat priority a postupy řešení .
  • Používám srozumitelný jazyk
    Je pro mě důležité, abychom si rozuměli a společně dosahovali výsledků na cestě k firmě, která Vás baví.
  • Povedu Vás k osvojení principů a nástrojů
    Ať už v rámci osobních nebo online setkání, telefonátů, mailových konzultací nebo při cíleném tréninku, budeme společně prohlubovat Vaše uvědomění a schopnost principy a nástroje používat.
  • Stanu se Vaším "parťákem" pro řešení a podporu
    Na potřebnou dobu budeme úzce spolupracovat (na vyladění společného úhlu pohledu, na motivaci lidí, na systému, atd.). S využitím principů a nástrojů budeme řešit konkrétní situace ve Vašem týmu.

Reference


Jak se změnil za dobu naší spolupráce Váš pohled na roli šéfa?
Z pocitu, že jako šéf jsem zodpovědná úplně za všechno a vše je jen
a jen na mých bedrech, jsem se posunula k uvědomění, že mám jako šéf také svobodu a možnost firmu a situace měnit a tvořit. To přesně pomáhá Lenka rozvíjet.

Co je pro Vás na naší spolupráci nejcennější (co Vám nejvíc pomáhá)?
Oceňuji (mimo jiné) lektorčinu flexibilitu a maximální soustředění na daný problém
ve chvíli, kdy to akutně potřebuji. Věc vždy objektivně zanalyzuje, rozebere, vysvětlí
a společně nacházíme řešení. Spíše než aby řešení sama nabízela, vede, abych si jej našla sama, což je samozřejmě ve finále podstatně efektivnější. Navíc pak nabízí kroky, co udělat, aby podobné situace pokud možno nenastávaly.

Co Vám naše spolupráce přinesla/přináší?
Lenka mi především pomáhá zorientovat se a fungovat i v nekomfortních situacích,    do kterých se nevyhnutelně šéf firmy občas dostává. Učí situace poznat, pojmenovat
a pracovat s nimi. Takže místo řešení samospádem a psychického hroucení přichází konzultace s Lenkou a uklidnění - vždy se nějaké řešení najde.

Mgr. Pavla Trizmová
MEDKONSULT s.r.o. - jednatelka společnosti

S Lenkou Chvátlinovou jsem začal spolupracovat v roce 2021. Úplně první zadání pro Lenku bylo pomoci mi, abych byl schopný naplánovat si činnosti tak, abych z práce odcházel domů po 17 hod. Měl splněné všechny důležité úkoly, nepracoval po večerech a víkendech. Začali jsme s plánováním a time managementem. Postupně se objevily další témata a Lenka začala konzultovat také pro mé kolegy. V současné době se věnujeme zaškolování nových zaměstnanců a vzájemné komunikaci uvnitř firmy. Na naší vzájemné spolupráci oceňuji hlavně individuální přístup a to, že řešíme naše aktuální a akutní záležitosti. Dále profesionální a lidský přístup Lenky. Za naši spolupráci jsem vděčný, děkuji a doporučuji dále.

Ing. Lukáš Pokorný
COLSYS - AUTOMATIK, a.s., člen představenstva


1. Jaká je Vaše zkušenost se zaškolováním "před" vytvořením systému zaškolení a "po" něm?

Jako hlavní nevýhodu nebo problém v zaškolování „bez“ vidím to, že se nedá o „nic opřít“ - slova vždyť jsme to probírali, já Ti to říkala, ukazovala…není čím podložit. A při zaškolování více lidí pak není možné dodržet stejný postup, mohou nastat různé disproporce v poskytnutých informacích (ne záměrně samozřejmě).

Když použiji dopředu připravené manuály, je to velká výhoda, právě při zaškolování více „uživatelů“.

Mám jistotu, že mají všichni stejné a dostupné manuály, glosáře, prostě stejné podmínky a přezkoušení také probíhá naprosto stejně. To mě dává osobně velký smysl.

Rozpitvání na jednotlivé úlohy a přezkušování poskytuje okamžitě zpětnou vazbu zda daný uživatel vše pochopil a je schopen aplikovat a postupovat dál.

Glosáře poskytují dostatek pojmů a poznámek z dané problematiky v širším pojetí.

A navíc použití manuálů školiteli poskytuje obrovskou výhodu, že se na zaškolování nemusí už nijak připravovat - je možno zastoupit se s „kýmkoliv“ z týmu.

 

2. Zhodnocení, jak se Vám se mnou spolupracovalo - co se Vám líbilo a proč?

Spolupráci s Lenkou bych zhodnotila jako perfektní a profesionální. Lenka byla vždy připravená, práce na manuálech měla spád. Myslím, že jsme si spolu sedly i po té lidské stránce a na setkání jsem se vždy těšila.

Příprava manuálů pod vedením Lenky mě pomohla utřídit si myšlenky, detailněji popsat jednotlivé úlohy z pohledu „neznalého“ člověka.

Lenka měla velký cit, jak z člověka dostat všechny potřebné informace a srozumitelně to vždy zpracovat a perfektně popsat.

Měla jsem vždy pocit maximálního využití času při společné práci a vždy nás čekal dobrý výsledek. Vyhovovalo mě, že vše probíhalo s lehkostí a pohodou, zároveň ale    s velikou pečlivostí. Např. pokud jsme objevily v manuálu nějakou chybu, nesrovnalost, nebo nás napadla možnost doplnění některých informací, Lenka vždy pečlivě zapracovala do všech souvisejících materiálů.

Sama bych takto manuály nepřipravila nebo za dvojnásobek času a úsilí.

Ing. Iveta Loudová
COLSYS - AUTOMATIK, a.s - SW analytik senior


Jakmile jsem rozšířil tým
, bylo to pro mě něco naprosto nového a potřeboval jsem zvládnout celou firmu uřídit, aniž bych se z toho zbláznil. Narazil jsem na Lenku a její projekt Alakai. Nechával jsem si zdarma zasílat emaily, kde dávala tipy na vedení lidí, organizaci času, jak vlastně lidi v týmu přemýšlí a já jako šéf nechápu, proč mě nechápou 🙂 a zase naopak. Zajímalo mě to více a více.

Výhody spolupráce s Lenkou

Přístup: Cítím, že nejsem jen další "fajfka" v diáři, ale že nade mnou přemýšlí a v čase, který vlastně nemám zaplacený - dává ještě spoustu tipů a rad, k tomu, co řeším.

Formulace: Dělalo mi problémy věci řádně formulovat, takže při spolupráci jsem se soustředil na své myšlenky, říkal je Lence a ona z nich udělala skvělé ucelené návody pro můj tým. Zpracováním návodů ušetřím spoustu času při zaučování nových lidí a jsem si jistý, že jsem nic při vysvětlování postupů nezapomněl. Ušetřím díky tomu čas, když si zaměstnanci nebudou vědět rady - návody jim pomohou, můžou se k nim sami vracet.

Zkušenosti: Lenka má velké zkušenosti v oblasti podnikání, takže mi ve spoustě věcí dokázala pomoci, vysvětlila mi, jak to chodí - jak přemýšlí lidi v týmu - že je vlastně i jiný pohled na svět než ten můj a že je možné „nevědět, že nevím“.

Řešení: Měli jsme rozdělanou práci na procesech a vymezení jednotlivých pozic pro lidi v týmu, ale zjistili jsme, že nyní je priorita obchod, takže jsme na něj přešli, vyřešili aktuální potřebu, aby firma nebyla ve ztrátě a pak se zase vrátili k práci s týmem.

Motivace: To, že mám svého mentora mě nutí se do příští pravidelné schůzky připravit – i když to občas trošku šidím, minimálně nad tím hodně přemýšlím a pak to spolu probereme a zaneseme do materiálů. Nenechám vše, o čem mluvíme, jen tak odplynout, ale makáme na tom.

Poznání: Výšky nadhledu, software v hlavě, ZKP - tyhle věci ještě nikdo podle mě neřekl nahlas, ale je v nich spoustu pravdy. Když si uvědomíme, jak to funguje, je to značný wow efekt, který usnadní práci jak se sebou samým, tak s týmem. Stalo se mi to mnohokrát - vážně. Vše doplněno o příjemné vystupování a neuvěřitelnou pečlivost! Děkuji mnohokrát :-), 

Filip Martínek
HI-FIVE design/ www.POLEPIM.CZ - majitel firmy


Hlavní přínosy, které vidím ve spolupráci s Lenkou?

1. Rozdělení postů, konkrétně u nás vedoucí výroby a vůbec v identifikaci lidí, kdo se na co hodí. Je lepší fungovat v menším, kde všichni vědí, co dělají, než ve větším a chaosu.

2. Dále je super, že nám Lenka pomohla vytvořit formuláře, které dávají smysl (zakázkový list, výrobní příkaz, atd.) Řešíme i umístění těchto dokumentů a hlavně jejich používání.

3. Někteří naši zaměstnanci řeší systém firmy i přímo s Lenkou, což je pro mě důležité a mám více času věnovat se obchodu, který je v dnešní době docela boj.

Jiří Morávek
HM MODEL s.r.o. - jednatel společnosti


Jak se změnil za dobu naší spolupráce Váš pohled na roli šéfa?
Dříve nutné zlo, většinou jsem začala šéfovat, když už bylo pozdě a atmosféra v týmu byla nesnesitelná. Nyní už nemám problém vše řešit hned a i tým motivovat.

Co je pro Vás na naší spolupráci nejcennější (co Vám nejvíc pomáhá)?
Spolupráce s Vámi mi pomáhá vidět věci i z jiného úhlu pohledu
a učí taktice a již neřeším věci s horkou hlavou.

Co Vám naše spolupráce přinesla/přináší?
Jsem více diplomatická, naučila jsem se argumentovat a vím,že i já mám kromě povinnosti k zaměstnancům i svá práva a umím si je postupně prosazovat.

MUDr. Eva Chládková
Stomatologie Plzeň - praktická zubní lékařka


Co mi dal Workshop „Řídím svůj čas“?

V první řadě uklidnění. Když jsem si vše zpracovala s pomocí nového nástroje od Lenky, tak jsem zjistila, že toho je míň, než jsem si původně myslela. Najednou jsem přehledně viděla, co mám kdy udělat a přestala jsem se stresovat. Mám za sebou různé workshopy o time managementu, ale tento je velmi praktický a hned aplikovatelný. Já nejsem příliš systematická, ale učím se to, protože věřím, že to je něco, co mne a mé podnikání zprofesionalizuje. 

Ida Turay
Vydavatelka - www.koridor.media

začněte I VY tvořit firmu, která vás baví!

Zjistěte, kde jsou Vaše rezervy a jak na ně.

Stáhněte si E-BOOK:

Vtáhněte svůj tým do hry

Co získáte?

  • PODKLADY PRO SEBEANALÝZU
    Protože to je začátek ...
  • TIPY, JAK VTÁHNOUT TÝM VÍC DO HRY
Kliknutím na tlačítko "odeslat na email" souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů. Ochrana Vašich osobních údajů je pro mě důležitá. Zde najdete více informací.