Znáte tu situaci, kdy člověka něco nadchne a …. nakonec z toho není vůbec nic nebo jen něco málo rozdělaného? Jsou momenty, kdy nad tím mávneme rukou, protože „na tom náš svět nestojí“!
A pak jsou další, kdy nás ta neuskutečněná myšlenka plná nadšení vnitřně zasáhne. Proto, abychom se v tom necítili špatně, řekneme si „Když to neklaplo, asi to nebylo pro mě!“ a snažíme se zapomenout na nezdařený pokus „o něco“.
Proč přání zůstane jen představou?
Častá přání majitelů firem jsou:
A toto jsou nejčastější „zabijáci majitelských přání“:
Napadnou Vás ještě další?
K pozitivní změně a zlepšení situace vede jediná cesta:
Svou myšlenku „chci“ proměnit na rozhodnutí „jdu do toho a dám to!“
Aby se toto podařilo, občas vyžaduje pořádnou dávku motivace.
Majitel firmy má však, na rozdíl od svých podřízených, jednu nevýhodu:
musí se motivovat sám.
Pokud je však jediným ve své firmě, kdo „tu káru táhne dál“, může mu chybět energie, protože už je příliš dlouho tím, kdo neustále dává a podporuje ostatní.
👉 Cítíte, že by Vám pomohlo rozebrat situaci ve Vašem týmu? Napište mi 🙂
👌 Chcete získat 8 doporučení, jak vtáhnout Váš tým více do hry? Napište mi 🙂
🧡 Pokud chcete zjistit, zda pro Vás může být mé know-how užitečné, zaregistruje se ZDARMA do členské sekce ALAKAI na DISCORDu – více informací najdete zde